Povinně zveřejňované informace
Zveřejnění informací podle § 5 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 515/2020 Sb., kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem umožňujícím dálkový přístup, ve znění pozdějších předpisů.
Oficiální název
Obchodní akademie Dušní
Právní forma: příspěvková organizace
IZO: 000638447
Důvod a způsob založení
Příspěvková organizace Obchodní akademie Dušní, byla zřízena usnesením Ministerstva školství mládeže a tělovýchovy ČR pod čj. 28 219/92-26 a sídlí na adrese Dušní 1083/7, Praha 1, 110 00. Zřizovací listina je ze dne 17. 12. 1992 a nabyla účinnosti 1. 1. 1993. Změna zřizovací listiny příspěvkové organizace byla schválená usnesením Zastupitelstva hl. města Prahy č. 17/67 ze dne 26. 5. 2016 včetně dodatků.
Hlavním účelem příspěvkové organizace je poskytování středního vzdělávání podle ustanovení zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů (školský zákon) a vyhlášky č. 13/2005 Sb. o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři, ve znění pozdějších předpisů.
Organizační struktura
Statutárním orgánem příspěvkové organizace je její ředitelka. Ředitelka činí právní úkony jménem příspěvkové organizace ve všech věcech. Do funkce je jmenována a může být odvolána v souladu s § 166 školského zákona a vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích.
Kontaktní spojení
Kontaktní poštovní adresa
Sídlo:
Obchodní akademie Dušní
Dušní 1083/7
110 00 Praha 1
Adresa úřadovny
Obchodní akademie Dušní
Dušní 1083/7
110 00 Praha 1
Úřední hodiny
Ve dnech školního vyučování pondělí až pátek od 7:30 do 16:00 hod., v době prázdnin od 8:00 do 14:00 hod., po telefonické domluvě.
Telefonní čísla
ústředna: 221 890 250, kancelář: 221 890 233
ředitelka školy: 221 890 230, mob.: 602 590 910, e-mail: kocourkova@oadusni.cz
zástupce ředitele:
- 221 890 231, mob.: 775 626 678, e-mail: zajicova@oadusni.cz
- 221 890 232, mob.: 775 626 294, e-mail: bendova@oadusni.cz
vedoucí školní jídelny, mob.: 777 634 973, e-mail: sjm@jj.cz
pověřenec ochrany osobních údajů: Mgr. Eva Šmídová, 777 291 068, e-mail: gdpr@moore-czech.cz, adresa: Moore Czech Republic, s. r. o., Karolínská 661/4, 186 00 Praha 8
Číslo faxu
222 317 983
Adresa internetové stránky
www.oadusni.cz
Adresa podatelny
Obchodní akademie Dušní
Dušní 1083/7
110 00 Praha 1
Adresa e-podatelny
info@oadusni.cz
Přehled technických nosičů dat, na kterých povinný subjekt přijímá dokumenty v elektronické podobě:
USB flash disk, CD, DVD.
ID datové schránky
jekx8jk
Případné platby lze poukázat
Běžný účet 2001620008/6000, nutno si předem vyžádat variabilní symbol.
IČ
70837872
Škola není plátcem DPH.
Dokumenty
Dokumenty podléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout (v listinné podobě v ředitelně školy)
Rozpočet školy
GDPR
- Informace o tom, které osobní údaje jsou o jednotlivých subjektech osobních údajů (žáci a jejich zákonní zástupci, zaměstnanci, smluvní partneři) zpracovávány, jsou k nahlédnutí u ředitelky školy Ing. Aleny Kocourkové (tel.: 221 890 230, e-mail: kocourkova@oadusni.cz).
- Pověřenec GDPR: Mgr. Eva Šmídová (tel.: 777 291 068, e-mail: gdpr@moore-czech.cz, adresa: Moore Czech Republic, s. r. o., Karolínská 661/4, 186 00 Praha 8).
- INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ – distanční výuka
Dokumenty nepodléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout pouze při prokázání oprávněného zájmu (zejména zákonným zástupcem dítěte). Nahlížení může proběhnout formou předložení částečně anonymizované kopie dokumentu v případě, že dokument obsahuje též údaje, do kterých nahlížející není oprávněn nahlédnout
- Knihu úrazů a záznamy o úrazech dětí, žáků a studentů, popřípadě lékařské posudky
– v listinné podobě v ředitelně školy - Třídní kniha, která obsahuje průkazné údaje o poskytovaném vzdělávání a jeho průběhu
– po předchozí domluvě s ředitelem školy - Doklady o přijímání dětí, žáků, studentů a uchazečů ke vzdělávání, o průběhu vzdělávání a jeho ukončování – v listinné/elektronické podobě v ředitelně školy
- Záznamy z pedagogických rad – v listinné podobě v ředitelně školy
- Plán hospitační a kontrolní činnosti, záznamy o provedených hospitacích a kontrolních zjištěních – v listinné podobě v ředitelně školy
Rozpočet
Rozpočet školy a jeho střednědobý výhled je přístupný na webových stránkách Hlavního města Prahy (www.praha.eu) a také na těchto webových stránkách.
Žádost o informace
Při vyřizování žádostí o informace se postupuje dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Směrnice upravující svobodný přístup k informacím
je přístupná v listinné podobě v ředitelně školy.
Příjem žádostí a dalších podání
Žádosti a další podání je možné doručit osobně do ředitelny školy v úřední hodiny, zaslat písemně na adresu školy, elektronicky na emailovou adresu, prostřednictvím DS nebo telefonicky na telefonním čísle kanceláře školy. Příjem žádostí a dalších podání se řídí podle svého obsahu zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
Formuláře
Formuláře, pokud jsou používány, jsou uvedeny na adrese: Žádosti
Předpisy
Nejdůležitější používané předpisy
Přehled nejdůležitějších používaných právních předpisů naleznete na následující stránce Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Vydané právní předpisy
Povinný subjekt nevydává právní předpisy v rámci věcné působnosti. Soubor vnitřních směrnic je k dispozici v listinné podobě v úředních hodinách v ředitelně školy.
Úhrady za poskytování informací
Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazba nákladů na pořízení informace činí:
1. Kopírování černobílé na kopírovacích strojích
Formát A4 jednostranný 2,00 Kč/A4
Formát A4 oboustranný 3,00 Kč/A4
Formát A3 jednostranný 4,00 Kč/A3
Formát A3 oboustranný 5,00 Kč/A3
2. Tisk na tiskárnách PC:
Formát A4 jednostranný 2,00 Kč/A4
Formát A4 oboustranný 3,00 Kč/A4
Formát A3 jednostranný 4,00 Kč/A3
Formát A3 oboustranný 5,00 Kč/A3
Sazba nákladů za odeslání informace činí:
Poštovné a jiné poplatky dle aktuálního ceníku České pošty.
Sazba nákladů na výkon zaměstnance školy činí:
Přesáhne-li doba zpracování a vyhledání informace 1 hodinu a za každou další započatou hodinu 200,00 Kč/h.
Sazebník úhrad za jiné administrativní úkony
Škola poskytuje další administrativní služby, které jsou zpoplatněny následovně:
Druhopisy vysvědčení 150,00 Kč/ks
Vyhledávání dat v archivu 200,00 Kč/h
Platba za čip (záloha) 150,00 Kč/ks
Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádná rozhodnutí o výši úhrad vydaná podle zákona o svobodném přístupu k informacím v případě stížnosti nebyla ve vztahu k povinnému subjektu za poslední dva roky vydána.
Licenční smlouvy
Škola nemá licenční smlouvy.
Výroční zpráva
Osnova popisu úkonů orgánu veřejné moci
Osnovu a popisy úkonů orgánů veřejné moci dle § 2 vyhlášky č. 515/2020 Sb. o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy naleznete na Portálu veřejné správy.